عنوان سئوال

1) اقساط بیمه نامه خود را از طریق مراجعه حضوری به بانک پرداخت کرده ام ولی در صفحه مربوط به وضعیت اقساط بیمه نامه، قسط مورد نظر هنوز به صورت پرداخت نشده ( قرمز رنگ) نمایش داده می شود.

پاسخ: معمولا دو هفته تا بیست روز زمان، جهت ثبت سند پرداخت های حضوری در بانک سپری می شود البته زمان تاریخ اثر، همان تاریخ پرداخت می باشد. چنانچه بعد از این مدت کماکان در پروفایل الکترونیکی بیمه نامه، قسط مورد نظر به صورت پرداخت نشده ( قرمزرنگ) نمایش داده شد تصویر رسید بانکی (رسید پرفراژ شده توسط بانک) را به نمابر این نمایندگی با شماره 89773714-021 و یا از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ و یا تلگرام به شماره 09166028056 ارسال فرمایید. در اسرع وقت اقدامات لازم جهت ثبت سند و تغییر وضعیت قسط مورد نظر در پروفایل الکترونیکی - به وضعیت پرداخت شده - اقدام خواهد شد.

2) اقساط خود را به صورت اینترنتی پرداخت کرده ام. مبلغ قسط از حساب بانکی من کسر شده ولی در صفحه مربوط به وضعیت اقساط بیمه نامه، قسط مورد نظر هنوز به صورت پرداخت نشده ( قرمز رنگ) نمایش داده می شود.

پاسخ: چنانچه مبلغ کسر شده تا حدکثر 72 ساعت به حساب بانکی شما برگشت داده نشد، در تایم اداری با شماره 2318-021 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( داخلی 3 )، تماس گرفته و پس از دریافت کد ارجاع نسبت به تکمیل موارد ذیل اقدام فرمایید.

لازم به ذکر است جهت دریافت کد ارجاع، تاریخ پرداخت، مبلغ پرداختی و شماره 16 رقمی کارت بانکی که با آن قسط را پرداخت کرده اید توسط اپراتور از شما پرسیده می شود.

تذکر: حداکثر زمان مجاز جهت اعلام این موضوع دو ماه از زمان پرداخت می باشد و پس از این زمان نیازمند مکاتبه و مراجعه حضوری به بانک عامل و سپس بانک پارسیان می باشد .

فرم اعلام کد ارجاع

نام و نام خانوادگی بیمه گذار: *
شماره بیمه‌نامه: *
مبلغ پرداخت شده (ریال): *
تاریخ پرداخت: * تقويم
کد ارجاع: *
* الزامی است تصویب   انصراف